Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с запотяването на стъклата!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с запотяването на стъклата!

    Значи имам следния проблем от 2 - 3 дни от както температурите паднаха на -5 , -10!! Значи стъклата в лявата част на колата и цялото предно стъкло не само се запотяват но и замръзват, направо трябва с ъс стъргалката за предното стъкло да ги чистя! Доста е досадно и не се оправя докато колата не загрее достатъчно! Може ли лявия прозорец да не уплътнявя добре и затова да се получава така! Имате ли и вие подобен проблем!? Мерси предварително!
    Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'


  • #2
    Човече, ти духалките пускаш ли??? А парно??? Естествено, че ще се потят и ще замръзват, остави шише с вода в колата за една нощ и после го натроши и пий едно уиски с лед. Достатъчно е да дъхнеш вътре и стъклото е замръзнало. За това палиш - грееш - духалки - пушиш цигара и тогава потегляш и умната
    Alfa Ti amo Romeo 145 1,9 TDL 1998 180 d.p. = 90 h.p.

    Comment


    • #3
      Re: Проблем с запотяването на стъклата!

      Първоначално публикувано от ultrashock
      Значи имам следния проблем от 2 - 3 дни от както температурите паднаха на -5 , -10!! Значи стъклата в лявата част на колата и цялото предно стъкло не само се запотяват но и замръзват, направо трябва с ъс стъргалката за предното стъкло да ги чистя! Доста е досадно и не се оправя докато колата не загрее достатъчно! Може ли лявия прозорец да не уплътнявя добре и затова да се получава така! Имате ли и вие подобен проблем!? Мерси предварително!
      По-скоро уплътнява добре Проветрявай колата през 30 мин каране като пуснеш ел. стаклото за 10-15 сек.
      Виж дали има добро въздухоразпределение откъм предното стъкло на макс. вкл. вентилатор.
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #4
        Re: Проблем с запотяването на стъклата!

        Първоначално публикувано от ultrashock
        Значи имам следния проблем от 2 - 3 дни от както температурите паднаха на -5 , -10!! Значи стъклата в лявата част на колата и цялото предно стъкло не само се запотяват но и замръзват, направо трябва с ъс стъргалката за предното стъкло да ги чистя! Доста е досадно и не се оправя докато колата не загрее достатъчно! Може ли лявия прозорец да не уплътнявя добре и затова да се получава така! Имате ли и вие подобен проблем!? Мерси предварително!
        Сщо така проблема е и в мокрите мокетени стелки на колата ако си с такива влагата се качва на предния джам и замръзва
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от makadam
          Човече, ти духалките пускаш ли??? А парно??? Естествено, че ще се потят и ще замръзват, остави шише с вода в колата за една нощ и после го натроши и пий едно уиски с лед. Достатъчно е да дъхнеш вътре и стъклото е замръзнало. За това палиш - грееш - духалки - пушиш цигара и тогава потегляш и умната
          Не не ги пускам! Много ясно че ги пускам просто като вляза и предното стукло и дясното странично са не само влажи но и с 2мм скреж по тях!!! Едва ли всички имат тоя проблем за това питам!
          Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ultrashock
            Първоначално публикувано от makadam
            Човече, ти духалките пускаш ли??? А парно??? Естествено, че ще се потят и ще замръзват, остави шише с вода в колата за една нощ и после го натроши и пий едно уиски с лед. Достатъчно е да дъхнеш вътре и стъклото е замръзнало. За това палиш - грееш - духалки - пушиш цигара и тогава потегляш и умната
            Не не ги пускам! Много ясно че ги пускам просто като вляза и предното стукло и дясното странично са не само влажи но и с 2мм скреж по тях!!! Едва ли всички имат тоя проблем за това питам!
            Ами и аз го имам ма от време на време
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Еми аз го имам от няколко дни от както падна на -10 градуса през ноща!
              Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

              Comment


              • #8
                Е то ясно, че вън ако е -10 темп. то по вътрешната страна на стъклата кондензиралата влага ще замръзне Значи проблема идва от тази влага. Темата е много дълга и без да изпадам в подробности - гониш топлия и влажен въздух навън преди да нощува колата.Влага в колата влиза от хората които се возят, мокри стелки както каза мури и околния въздух.
                Аксиома:
                Студен въздух при загряване поглъща влага.
                Топъл въздух при охлаждане отделя влага.
                Влагата кондензира върху повърхност чиято температура е по-ниска от темп. на оросяване./изваждаш биричката от хладилника и тя се изпотява /
                Значи
                Проветряваш и студения въздух като влезе в купето и започне парното да го загрява поема влагата.
                Темп. от вътрешната страна на стъклото трябва да се поддържа по висока за да няма конденз затова се грижат духалките и вентилатора
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Мерси за обяснението!
                  Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                  Comment


                  • #10
                    Колега, ако имаш влага под стелките спасението е няколко дни да слагаш стари вестници под стелките и ги сменяш всеки ден -> за десетина дена пода колата ти ще изсъхне напълно!
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #11
                      Един колега се майтапеше,че ще сложи в багажника на форда си тенеке с негасена вар
                      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                      Comment


                      • #12
                        А, случайно да ти губи по-малко охладителна течност? Щото може да тече вътре в купето и да оставя влага. Ако не може на крайно силно включено парно да изчисти влагата, смени си филтъра на купето-стар е и е прашясал и задържа влага. Махни мокетните стелки поне до края на зимата.
                        П.С. т'ва за отварянето на стъклото ако всичко ти е наред не се налага.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от нидобърски
                          А, случайно да ти губи по-малко охладителна течност? Щото може да тече вътре в купето и да оставя влага. Ако не може на крайно силно включено парно да изчисти влагата, смени си филтъра на купето-стар е и е прашясал и задържа влага. Махни мокетните стелки поне до края на зимата.
                          П.С. т'ва за отварянето на стъклото ако всичко ти е наред не се налага.
                          Къде седи тоя филтър и колко струва за да си го сменя!
                          Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                          Comment


                          • #14
                            На фирмената Астричка като сменихме филтъра пак не се оправи и накрая и избочихме въздуховодите за чистка ,а от там какво ли не извадихме....
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ultrashock
                              Първоначално публикувано от нидобърски
                              А, случайно да ти губи по-малко охладителна течност? Щото може да тече вътре в купето и да оставя влага. Ако не може на крайно силно включено парно да изчисти влагата, смени си филтъра на купето-стар е и е прашясал и задържа влага. Махни мокетните стелки поне до края на зимата.
                              П.С. т'ва за отварянето на стъклото ако всичко ти е наред не се налага.
                              Къде седи тоя филтър и колко струва за да си го сменя!
                              снимковият материал е от ЛАНЧИЯ, но филтъра е на едно и също място Ето как се сменя поленовия филтър. Първи етап, след сваляне рамената на чистачките и пластмасовия капак под тях:
                              [/img]
                              Маха се и този капак - само е подпъхнат под гуменото уплътнение в. предния край.
                              Открива се чудна гледка на това което сме дишали!

                              Махаме стария филтър - новият е около 15 лв.

                              Alfa 145 1.3 boxer, 96 godina-"Бах, мама му, тая имала чип":каза бате БОБО
                              Fiat Bravo 1.6 1997
                              Fiat COUPE 2.0 16V

                              Comment

                              Working...
                              X